Razvojna agencija Slovenske gorice v torek, 24. januarja, ob 9. uri vabi na delavnico »Kako z družbenimi omrežji pridobiti nove stranke in povečati prodajo« v sklopu projekta Zelene Slovenske gorice. Predavateljici Moniki Horvat bo moč prisluhniti v učilnici Izobraževalnega centra na Nikovi 9 v Lenartu.
Delavnica je namenjena vsem podjetnicam in podjetnikom, ki se želijo naučiti, kako je potrebno v letu 2023 uspešno nastopiti na spletnih družbenih omrežjih. Udeleženci bodo spoznali, katera omrežja je najbolj smiselno uporabljati, kakšne so razlike med njimi in kako pripravljati vsebine, da pritegnejo. Spoznali bodo tudi, kako se je smiselno lotiti plačljivega oglaševanja in katere so ključne napake, ki se jim ob tem morajo izogniti. Največji poudarek bo na omrežjih Facebook in Instagram, ker sta še vedno najbolj razširjeni in lahko na enostaven način pomagata do prepoznavnosti ter izboljšanja poslovanja.
Foto: Freepik
Monika Horvat, mojstrica digitalnega marketinga, še posebej Facebook oglaševanja, že od leta 2015 z lastno agencijo za digitalni marketing sodeluje s številnimi slovenskimi podjetji in posamezniki na področju vodenja socialnih omrežij, Facebook & Instagram oglaševanja, e-mail marketinga in brandinga. V okviru priprav na torkovo delavnico nam je med drugim odgovorila na naslednji par vprašanj.
Foto: osebni arhiv
Zakaj menite, da je danes potrebno biti prisoten na družbenih omrežjih?
»Vsekakor je prisotnost na spletnih družbenih omrežjih nujna in to iz več vidikov. Najpomembnejši je zagotovo ta, da nam spletna družbena omrežja omogočajo, da lahko tudi (do določene mere brezplačno) gradimo zvesto občinstvo, ki nam zaupa, ki nam sledi, ki nam prisluhne, ki želi potem v končnem koraku tudi kupiti naše izdelke in storitve.
Poleg tega je to prostor grajenja vsebine, kamor se steka veliko ljudi. Spomnimo se na situacijo, ko želimo nekaj kupiti. Velikokrat ne pregledamo zgolj samo spletne strani, ampak preverimo, kako to podjetje ustvarja vsebine na Facebooku, Instagramu, kaj aktualnega se pri njih dogaja. To nas potem prepriča v tisti zadnji korak, če se odločimo za nakup ali ne.
Tretja stvar je grajenje zgodbe, povezovanje in čustveni marketing. Zgodba in ljudje, ki gradijo podjetje, so tisti, ki pritegnejo ljudi, da začnejo spremljati, kaj vse se skriva v ozadju. V večini primerov ni zgolj izdelek ali storitev tista, ki nas pritegne, ampak vse, kar se dogaja okrog tega. Kaj se bo zgodilo oziroma kaj bomo začutili, če tudi mi opravimo nakup izdelka ali se odločimo za storitev, kako se bomo naše življenje ob tem spremenilo … Veliko povezovanja in čustev je tukaj v ozadju, ravno spletna družbena omrežja pa nam s formati vsebin, ki nam jih ponujajo, omogočajo, da se ljudem lahko približamo.«
Ali je res, da trend družbenih omrežjih upada?
»Na podlagi mojih izkušenj vsekakor trend družbenih omrežij ne upada. Tudi Facebook vsekakor še ni za »odpis« in iz mojega vidika tudi najverjetneje še dolgo ali pa nikoli ne bo. Vse je v tem, kako se potrudimo pri pripravi vsebin, organskih in plačljivih. Koliko časa si vzamemo, da razmišljamo o ljudeh na drugi strani – o našem ciljnem občinstvu? Kaj želijo slišati? Kaj želijo videti, da se bodo z veseljem odzvali, da bodo to objavo delili tudi naprej do svojih prijateljev in posledično se bo naša skupnost širila?
Velikokrat prehitro sklepamo zaključke v smislu: »Facebook ne deluje. Vsebine na Instagramu so bedne.« Če pa se poglobimo, če začnemo to vsebino ustvarjati zaradi tega, ker nam je mar, ker želimo ciljnemu občinstvu predati koristne informacije, pa se ta odnos povsem spremeni, kar tudi začutijo potencialni sledilci in nas potem z navdušenjem začnejo spremljati.
Vsekakor ni tako enostavno, kot je bilo včasih. Za vsebine se je potrebno potruditi, predvsem iz tega vidika, da so res kakovostne, da ni vsebina zgolj zaradi kvantitete objav, ampak res predamo nekaj uporabnega, pustimo svoj pečat. Poleg tega moramo biti iznajdljivi, stalno spremljati trende, se prilagajati novim formatom … Ampak ravno to je čar spletnih družbenih omrežij, da predstavljajo prostor neskončne kreativnosti.«
Udeležba na dogodku Razvojne agencije je brezplačna, zaradi lažje organizacije pa je obvezna predhodna prijava na telefonski številki 02/720-78-88, 051-368-118 ali na email naslovu Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.