Gradnja destinacijske blagovne znamke je ključnega pomena za trajnostni razvoj turizma in lokalnega gospodarstva. Z ustvarjanjem prepoznavne znamke Slovenskih goric se odpirajo nove priložnosti za privabljanje turistov, investitorjev in poslovnih partnerjev. Poleg tega gradnja destinacijske blagovne znamke krepi lokalno identiteto, povečuje ponos domačinov in spodbuja ohranjanje kulturne dediščine ter naravnih virov. Razvojna agencija Slovenske gorice, d.o.o., ki v Lenartu deluje že 17 let, organizira brezplačno delavnico z naslovom "Pomen in izgradnja destinacijske znamke Slovenske gorice" izvedla pa jo bo Polona Flis, ki ima izkušnje na področju turizma. Dogodek bo potekal v ponedeljek, 13. maja, ob 10. uri v Centru Slovenskih goric v Lenartu v Slovenskih goricah.
Delavnica je odprta za vse posameznike, ki želijo aktivno sodelovati pri oblikovanju blagovne znamke Slovenske gorice ter prispevati k turističnemu razvoju in prepoznavnosti tega območja. Polona Flis bo predstavila tudi konkretne primere kako vzpostaviti blagovno znamko, saj je sodelovala pri številnih mednarodnih projektih ter delala kot zunanja sodelavka za promocijo in trženje avstrijske destinacije Wagrain-Kleinarl. Več o dogodku in prijavi pa obiščite www.rasg.si.