
Priložnost za mlade umetnike v Lenartu
15 oktober 2025ustvaril Uredništvo

Iz Lenarta in Mežice na vaš krožnik
13 oktober 2025ustvaril Mojca Simonič

Preko teritorialnega sodelovanja do EU denarja
13 oktober 2025ustvaril Senka Dreu
V turizmu je prihodnost pogosto odvisna od tega, kako prepričljivo znamo svojo ponudbo približati gostu. Prav s tem namenom je slovensko podjetje Kreativna Pika d.o.o. podpisalo pogodbo s hrvaškim podjetjem XRPG Reality d.o.o., ki razvija inovativno rešitev VR Hotelo – inovativno platformo, ki združuje svet virtualne resničnosti in turizma. Cilj sodelovanja je izboljšati kakovost turistične ponudbe in gostom zagotoviti sodoben način komunikacije. S tem je Kreativna Pika postala edini in ekskluzivni distributer VR Hotelo za slovenski trg.
Direktor podjetja XRPG Reality d.o.o. Ante Fumić je ob podpisu pogodbe poudaril, da je Slovenija kot turistična destinacija izjemno zanimiva za uvajanje sodobnih digitalnih rešitev:
»VR HOTELO smo razvili kot orodje, ki turističnim ponudnikom pomaga prodati več kot le sobo. Gre za interaktivno izkušnjo, kjer gost doživi hotel, destinacijo ali storitev še preden se zanjo odloči. Veseli smo, da bomo s Kreativno piko našli pravo pot do slovenskega trga, saj gre za partnerja, ki razume povezavo med tehnologijo in turizmom.«
Tudi direktor podjetja Kreativna pika d.o.o. Zmago Šalamun vidi v sodelovanju priložnost za dvig kakovosti turistične promocije:
»Ko govorimo o turizmu, govorimo o doživetjih. Gost želi začutiti prostor, preden pride vanj. VR HOTELO je zasnovan prav s tem namenom, da ga popelje v svet, ki ga bo kmalu obiskal. Prepričan sem, da bo ta tehnologija spremenila način, kako hoteli, kampi, muzeji in kulturne ustanove nagovarjajo svoje obiskovalce. In veseli smo, da prav mi prinašamo to zgodbo v Slovenijo.«
VR HOTELO je samostojna naprava z virtualno resničnostjo, ki nadomešča papirnate brošure in osebje pri promociji storitev. Gost si nadene očala, vstopi v 360-stopinjsko predstavitev in ob ogledu lahko takoj izrazi zanimanje za rezervacijo. Turistični ponudnik pa hkrati prejme tudi dragoceno povratno informacijo, saj naprava beleži, kaj je gosta najbolj pritegnilo. V praksi to pomeni, da si lahko obiskovalec na recepciji hotela ogleda sobo, sprehod skozi wellness ali panoramski razgled, nato pa z enim klikom naroči dodatno storitev. Enako učinkovito deluje VR HOTELO tudi na sejmih, predstavitvah ali v kulturnih ustanovah, kjer je obiskovalce težko prepričati zgolj z brošuro.
Platforma se je že izkazala kot uspešna na Hrvaškem, kjer so jo implementirali v številne butične hotele. Poleg tega je možno VR Hotelo v živo preizkusiti tudi v apartmaju Fuma v Zagrebu, kjer obiskovalci dobijo neposreden vpogled v delovanje in prednosti tehnologije.
Kot dodaja Šalamun, bodo slovenskim partnerjem ponudili tudi brezplačno testno uporabo naprave, vsebine v slovenščini in prilagodljive najemne modele: »Naša vizija je, da VR HOTELO postane nepogrešljiv del promocije v slovenskem turizmu. Gostu želimo dati več kot informacijo – želimo mu dati izkušnjo in dodaja:
»Doživetje turizma se začne še preden gost prestopi vrata hotela. S VR HOTELO se prihodnost dogaja danes.«
Ante Fumić, direktor XGPR in ustanovitelj VR Hotelo, poudarja, da je cilj platforme ustvariti močan vtis pri gostih, ki presega običajne izkušnje. VR Hotelo hotelom omogoča, da naredijo korak pred konkurenco in hkrati svojim gostom zagotovijo vrhunsko uporabniško izkušnjo. Gre za prihodnost turizma, ki temelji na personalizaciji, digitalizaciji in nepozabnih doživetjih. S tem sodelovanjem Slovenija dobiva priložnost, da se vključi v svetovne trende digitalnega turizma in svojim gostom ponudi izkušnjo, ki presega klasične okvirje promocije.