
Zimska pravljica ustvarjalnosti v Galeriji na ogled 2025
02 december 2025ustvaril Uredništvo

Izbrane so Face leta 2025
02 december 2025ustvaril Senka Dreu

Praznični sejem v Zavrhu
30 november 2025ustvaril Aleksandra Papež
V svetu, kjer kakovost in okus štejeta kot nepogrešljiva elementa, podjetje Bio-Sad že 30 let vztrajno stopa po poti inovativnosti ter hkrati tradicije v proizvodnji brezalkoholnih in alkoholnih pijač. Za družinsko podjetje, ki ga poganjata oče Vladimir in sin Andrej Černčič, je vsaka steklenica popotovanje oziroma doživetje, ki navdušuje množice tako doma kot v tujini. Ponosni na svoje izkušnje in znanje se v podjetju Bio-Sad ne ponašajo le z lastnim bogatim polnitvenim programom, temveč so si pridobili tudi zaupanje številnih partnerjev. Vsi proizvodi so narejeni iz kakovostnih surovin in napolnjeni v estetsko embalažo, ki odraža značaj in identiteto vsakega izdelka, hkrati pa vzbuja željo po raziskovanju in uživanju.
Družinsko podjetje Bio-Sad je bilo leta 1994 ustanovljeno z idejo po odkupovanju lokalno pridelanega sadja za predelavo v sokove. »Proizvodnjo smo otvorili v Jakobskem Dolu, v najetih prostorih Kmetijske zadruge Pesnica. Slednja je takrat pokrivala območje Slovenskih goric – po dogovoru bi naše novoustanovljeno podjetje Bio-Sad od zadruge tudi odkupovalo sadje, zadruga pa bi spodbujala pridelavo sadja na tem območju. Ker se je hitro izkazalo, da na razpolago ni in ne bo primernega sadja v zadostnih količinah, je podjetje začelo nabavljati že predelano sadje za proizvodnjo prvih nekaj okusov sadnih sirupov in alkoholnih pijač,« začetke opisuje ustanovitelj podjetja Vladimir Černčič.
Če se je prvotna prodaja izvajala le v manjših trgovinah na lokalnem območju, pa je sčasoma podjetje uspešno raslo in širilo proizvodnjo tako količinsko kot po asortimanu. Leta 2000 so odkupili najete prostore, kar jim je omogočilo dodatno širitev proizvodnje in skladiščnih prostorov. Kmalu so prvi izdelki našli pot na police večjih trgovskih verig, med njimi na primer v Mercator in Spar. V tem času so spretno prepoznali tudi manko v tržni niši in ob lastnih blagovnih znamkah začeli opravljati še polnitve za naročnike trgovskih blagovnih znamk. Od leta 2009 polnijo pijače tudi za vsem poznano srbsko blagovno znamko Gorki List, s čimer so svoj sloves začeli širiti tudi na tujih trgih. S proizvodnjo pijač vrhunske kakovosti so zrasli v prepoznavno podjetje, kar je tako vodilnim kot zaposlenim dalo nadaljnji zagon in možnost razvoja. Uvedba vedno novih tehnologij in hkrati širitev proizvodnih kapacitet sta se izrazili v sodelovanju tudi z drugimi trgovskimi verigami, ki so se pojavljale na slovenskem trgu, kot so Hofer, Lidl, Eurospin itd. V tem času so odkupili še blagovno znamko Apis in prevzeli blagovne znamke podjetja Mengo Trade. V letu 2015 so uspešno pridobili certifikat IFS Food in k večletnemu poslovanju v skladu s standardom ISO 9001 in HACCP dodali novo stopničko h kakovostnim in varnim izdelkom za potrošnike.

Andrej Černčič je na direktorskem stolčku očeta zamenjal leta 2016, pred tem pa si je znanje in izkušnje v podjetju pridno nabiral že med študijem ekonomije. Še ena večja prelomnica je sledila leta 2019, ko so se zaradi ponovne prostorske stiske odločili za selitev podjetja na Industrijsko ulico 1 v Lenartu, v bivše prostore družbe Lentherm. Celotno podjetje so na novo lokacijo dokončno preselili v juniju naslednje leto.
»V zadnjih letih podjetje letno proizvede več kot 1,2 milijona litrov različnih brezalkoholnih in alkoholnih pijač ter pijač na osnovi vina. Sledimo dolgoletni lokalni tradiciji teh krajev, se prilagajamo razmeram na trgu ter se ponosno in uspešno kosamo z vse močnejšo konkurenco. Razvijamo sodobne tehnologije in nove prodajne programe, naša osnovna usmeritev v kakovost izdelkov pa je primerno nagrajena tudi s strani kupcev in strokovne javnosti s številnimi zlatimi in srebrnimi medaljami ter priznanji,«
aktualno delovanje podjetja povzame direktor Andrej Černčič.