![Usoda lenarškega zdravstvenega doma ostaja negotova](/images/2025/zd-lenart-1601.jpg#joomlaImage://local-images/2025/zd-lenart-1601.jpg?width=1600&height=1000)
Usoda lenarškega zdravstvenega doma ostaja negotova
16 januar 2025ustvaril Senka Dreu
![Onesnažena reka Velka v Lenartu](/images/novinar/clanek/2025/3828/1736850797.jpg)
Onesnažena reka Velka v Lenartu
14 januar 2025ustvaril Marjan Toš
![Oskrunjena mariborska sinagoga](/images/2025/sinagoga_1301.jpg#joomlaImage://local-images/2025/sinagoga_1301.jpg?width=1600&height=1000)
Oskrunjena mariborska sinagoga
13 januar 2025ustvaril dr. Marjan Toš
Že večkrat smo poročali, da se je zapletlo pri izdaji gradbenega dovoljenja za gradnjo vrtca pri trojiškem jezeru. Dejstvo je, da kot smo že večkrat zasledili v javnosti se v trojiškem vrtcu res srečujejo z veliko prostorsko stisko. Postopki tečejo in pri izdaji se je zapletlo, o vzrokih smo že večkrat poročali. Zanimalo nas je zakaj že prej niso pričeli z aktivnostmi za izgradnjo vrtca ali vsaj priprav. Pregledali smo spletno stran občine Sveta Trojica in ugotovili, da se pri Sveti Trojici že od leta 2018 ukvarjajo s prostorsko stisko v vrtcu.
V maju 2018 izdelana osnovna investicijska dokumentacija za gradnjo novega vrtca
Na osnovi izdelane analize stanja in projekcije prostorskih potreb za predšolsko vzgojo v Občini Sveta Trojica v Slovenskih goricah je bila v maju 2018 izdelana osnovna investicijska dokumentacija za gradnjo novega vrtca - DIIP, ki ga je sprejel občinski svet na 25. redni seji 10. maja 2018, v katerem je bila opravljena analiza variant in opredeljena lokacija za gradnjo na parceli nasproti pokopališča. V DIIP-u je navedeno, da je tam bila dopustna gradnja vrtca ob ustrezni spremembi Odloka o OPPN za novi center Sv. Trojica. Takratni župan Darko Fras je na podlagi sprejetega DIIP 23. maja 2018 sprejel Sklep o pričetku postopka sprememb in dopolnitev OPPN za novi center Sv. Trojica (MUV 25/2018) z namenom umestitve vrtca na to območje. To je bila pravna podlaga, da so lahko pričeli pogovarjati z lastnikom za nakup predmetnih zemljišč.
Po naših informacijah je bil z lastnikom tik pred lokalnimi volitvami dosežen dogovor o nakupu zemljišč in pripravljena ter usklajena predpogodba za nakup, za podpis katere pa je bilo potrebno samo še sprejeti proračun za leto 2019. V proračunu za leto 2019, ki je bil sprejet na 28. redni seji Občinskega sveta (MUV 58/2018) je bilo zagotovljeno 30.000 € za dokumentacijo vrtca in 140.000 evrov za nakup zemljišč. Predpogodba z lastnikom po lokalnih volitvah ni bila podpisana.
Župan Klobasa leta 2018 ni podpisal predpogodbe
»David Klobasa kot novo izvoljeni župan, kljub temu, da je imel vse pravne podlage v sprejetem DIIP-u in proračunu občine za leto 2019 in kljub temu, da je lastnik želel, da se pogodba podpiše, ni podpisal dogovorjene predpogodbe. Prav tako župan ni nadaljeval s pripravo sprememb in dopolnitev OPPN za novi center, čeprav je bilo iz veljavnega OPN jasno, da je vrtec dopustno graditi le na območju centralnih dejavnosti, torej na območju OPPN za novi center. Še več, občina je na predlog župana v aprilu 2019 sprejela rebalans proračuna, s katerim je črtala predvidena sredstva za izdelavo dokumentacije za gradnjo vrtca, kot tudi zmanjšala načrtovana sredstva za nakup zemljišč iz 140.000 € na 39.800 €. Po mojem vedenju je šlo v tistem trenutku za popolnoma politično odločitev, saj je bilo že v času volilne kampanje s strani podpornikov kandidata za župana Davida Klobase izraženo nasprotovanje umestitvi vrtca na območje novega centra, kjer je bila gradnja edino možna. Vse to je seveda potrdila županova večina v občinskem svetu kljub opozarjanjem opozicijskih svetnikov in svetnice. V tistem času so to pojasnjevali, kot da ni potreb po gradnji novega vrtca, čeprav so razpolagali z leta 2018 izdelano analizo in projekcijo prostorskih potreb do leta 2027, ki je to demantirala. Nepopravljiva škoda je bila narejena, ker so kljub temu, da je bil sprožen postopek sprememb in dopolnitev OPPN za novi center (omenjeni sklep o pričetku postopka ni bil preklican in še danes velja), dopustili prodajo in posledično pozidavo predmetnih zemljišč (občina ni uveljavljala predkupne pravice, ki jo ima),« meni bivši župan Darko Fras.
Razpis ministrstva ujel občino popolnoma nepripravljeno
O razpisu ministrstva je bivši župan Darko Fras povedal: »Iz zapisanega je moč razbrati, da je vodstvo Občine Sveta Trojica leta 2020 razpis Ministrstva za šolstvo ujel popolnoma nepripravljene. V vlogi za sofinanciranje projekta so predvideli gradnjo vrtca na območju, na katerem gradnja po še vedno veljavnem OPN in Ureditvenem načrtu (UN v nadaljevanju) za Trojiško jezero ni bila dopustna. Nedopustna napaka in nestrokovnost je bila, da ob prijavi predmetne lokacije niso preučili veljavnih prostorskih aktov ali pa jih niso znali brati in takoj sprožili postopka sprememb in dopolnitev OPN in šele nato UN za Trojiško jezero. Šele avgusta 2023 so sprejeli Spremembe in dopolnitve UN za jezero, vendar brez potrebne sprememb OPN in torej, kot je ugotovilo Ministrstvo za naravne vire in prostor (MNVP) v svojem pozivu občini iz 11. oktobra 2024, v nasprotju z veljavno zakonodajo. Šlamastike okrog tehničnega popravka in zamenjave pravne podlage s strani občine ne bom komentiral, saj dovolj pove MNVP v svojem pozivu. Kaj so počeli nato, da so vlogo za gradbeno dovoljenje podali na UE Lenart šele konec januarja 2024 se prav tako lahko samo sprašujemo, saj je župan že jeseni 2023 javno govoril, da je pridobivanje gradbenega dovoljenja v teku.«
Je občina zamolčala pomemben sklep?
Bivši župan Darko Fras tudi meni, da je občina v svojih odgovorih ministrstvu, kot je to razbrati iz povzetka poziva ministrstva in tudi javnosti, zamolčala sprejet Sklep o pričetku postopka sprememb in dopolnitev OPPN za novi center Sv. Trojica (MUV 25/2018) in sprejeti DIIP za gradnjo vrtca, prav tako ne drži, da leta 2019 ni bilo drugih možnosti za gradnjo vrtca na območju centralnih dejavnosti, saj se je predmetno območje pozidalo veliko kasneje in dodaja: »Izbira lokacije leta 2019 je bila očitno narejena s strani župana Klobase, brez kakršne koli javno znane dokumentacije ali sodelovanja občinskega sveta in javnosti.«
Župan Klobasa trdi, da se okrog gradnje vrtca širijo polresnice
»Trditev župana, da glede težav v zvezi z gradnjo vrtca ob Trojiškem jezeru krožijo pol informacije drži. Širi jih tudi sam župan, saj ljudem ni pojasnil temeljnega vzroka težav. Pobuda upravne enote (UE) za uvedbo nadzora s strani Ministrstva za naravne vire in prostor (MNVP) je namreč bila upravičena in nadzor je zaključen. Kljub zatrjevanju župana, da so vsi njihovi postopki v zvezi s sprejetimi spornimi prostorskimi akti in sami akti pravilni in da jim to pritrjuje tudi stroka in tudi dve naročeni mnenji pravnih strokovnjakov, je MNVP ugotovilo, da je Odlok o spremembah in dopolnitvah ureditvenega načrta za gradnjo vrtca ob jezeru nezakonit, enako torej kasnejši Popravek odloka. Odlok ni skladen z Občinskim prostorskim aktom (OPN) in ne z Zakonom o urejanju prostora (ZUreP-3), ki je bil podlaga sprejetega odloka in ne z Zakonom o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt), katerega so kasneje svetniki nekritično kar na dopisni seji določili kot podlago odloka,« pripoveduje Kraner.
Za nezakonitost odlokov odgovoren župan
Na vprašanje polresnic pa nam je odgovoril načelnik UE Lenart Jožef Kraner: »Za nezakonitost odlokov pa je odgovoren župan, saj bi občinskemu svetu pri sprejetju takega odloka lahko nasprotoval. Sedaj krivdo neopravičeno vali na druge in hujska zoper nje. Že po vložitvi vloge za gradbeno dovoljenje je bil župan opozorjen, da je podlaga spornega odloka ZUreP-3, kar je odlok navajal v uvodu, on pa je zatrjeval da je podlaga ZPNačrt, ki v uvodu ni bil naveden. Vodstvo UE lenart je tedaj poniževal s pretnjami in z nestrokovnostjo ter po Facebooku podžigal občane. Ne da bi priznal napako pa je kljub temu potem občinski svet nemudoma v celoti menjal pravno podlogo odloka kar s Popravkom in s tem jasno priznal napako oziroma nestrokovnost občine.«
S tehničnim popravkom ne moreš zamenjati celotne zakonske podlage odloka
Župan David Klobasa trdi, da se je postopek pridobivanja zavlekel zaradi prekinitve postopka na Upravni enoti Lenart, kar je po pravnem mnenju, ki ga je pridobila občina, neutemeljeno in nezakonito. Zakaj ste ustavili postopek in ali je bila ustavitev postopka res nezakonita? Jožef Kraner odgovarja: »Sklep o prekinitvi postopka zaradi rešitve predhodnega vprašanja je bil nujna posledica zatrjevanja župana, da je podlaga spornega odloka predpis, ki v odloku ni naveden in ne predpis, ki v odloku je naveden. Torej kriv je župan. Glede predhodnega vprašanja pojasnjujemo, da ni šlo za klasično vprašanje veljavnosti in zakonitosti, pač pa za potrebne predhodne ugotovitve, kaj je bila dejanska podlaga sprejetja spornih občinskih prostorskih aktov. Menili smo, da lahko le MNVP kot predhodno vprašanje pred meritornim odločanjem upravne enote ugotovi, ali je dejanska pravna zakonska podlaga za sprejetje Odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ureditvenem načrtu jezera pri Sveti Trojici iz leta 2023 (Uradno glasilo e-občina, št.19/23) dejansko bil Zakon o prostorskem načrtovanju, (saj je to zatrjeval župan in tudi občina v dopisih MNVP) in ne v uvodu odloka navedena edina pravna zakonska podlaga 126. člen Zakona o urejanju prostora - ZUreP-3 in ali lahko občina brez ustreznih postopkov predpisanih za sprejem in spremembo prostorskih aktov, le s tehničnim popravkom zamenja celotno zakonsko podlago odloku iz leta 2023, ki je veljal v času vložitve vloge za gradbeno dovoljenje. Gre za popravek odloka o ureditvenem načrtu jezera pri Sveti Trojici (Uradno glasilo e-občina št.5/24 z dne 16.2.2024), s katerim so v uvodu odloka navedli povsem drugačno pravno zakonsko podlago in sicer 61. člen Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št.33/07, 70/08-ZVO-1B, 108/09, 80/10-ZUPUDPP, 43/11-ZKZ-C, 57/12, 57/12-ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14-odl.US, 14/15-ZUUJFO,61/17-ZUreP-2 in 199/21 -ZUreP-3) v povezavi s prvim odstavkom 298. členom ZUreP-3 (Uradni list RS, št.199/21, 18/23-ZDU-10, 78/23-ZUNPEOVE in 95/23-ZIUOPZP).«
Občina s popravkom odloka priznala napako
Torej ni šlo za vprašanje splošne veljavnosti objavljenih in uveljavljenih občinskih predpisov in skladnosti z zakonom in ustavo meni Jožef Kraner in pojasnjuje: »Očitno nepravilnost oziroma napačno navajanje pravnega temelja odloka iz leta 2023 pa je sicer s popravkom občina popravila in napako, na katero smo opozarjali tako MNVP kot tudi občino, torej s tem tudi priznala. Zatrjevali smo, da prostorski akt iz leta 2023 temelji na ZUreP-3, kot je objavljen, občina pa je stala na stališču, da ga je treba obravnavati, kot da je bil sprejet po Zakonu o planiranju, ker da so vsi predhodni postopki tekli v skladu s tem zakonom. Poudarjamo, da je med ZUreP-3 in Zakonom o prostorskem načrtovanju bistvena razlika v tem, kaj je dopustno graditi brez spremembe OPN, ki sam gradnje vrtca na spornem območju sicer ne dovoljuje. Pred meritorno odločitvijo upravnega organa bi zato ugotovitev pristojnega MNVP bila nujna in le ministrstvo je pristojno v ustreznem postopku ugotavljati, po katerih predpisih so se sporni prostorski akti dejansko sprejemali, ali po predpisih v preambuli objavljenega predpisa ali po predpisu, ki ni objavljen v preambuli predpisa, ker je bil pomotoma naveden napačen predpis. Kot smo že navedli, obžalujemo dejstvo, da občina ni izkoristila pravnih sredstev in da bi odločitev o predhodnem vprašanju sprejelo Upravno sodišče, ker v pravni praksi takšnega primera še nismo zasledili.«
S sklepom o prekinitvi postopka se je strinjala tudi občina, ker se nanj ni pritožila
Po Kranerjevem mnenju se je s sklepom o prekinitvi postopka do rešitve predhodnega vprašanja strinjala tudi občina, saj je imela na razpolago vsa pravna sredstva, pritožbo in morebitni sodni spor. Ker tega ni izkoristila je sklep postal pravnomočen in dokončen in zaradi tega tudi ni šlo za molk organa.
Ministrstvo pozvalo občino k razveljavitvi odloka
»Upravni organ pa je šele z obvestilom MNVP z dne 14. oktobra 2024 bil seznanjen, da je ministrstvo nadzor zaključilo in priložilo dopis z dne 11. oktobra 2024, s katerim so občino seznanili, da so sporni odloki dejansko sporni in niso v skladu niti z ZUreP-3 niti z ZPNačrt in da občini nalaga razveljavitev odlokov v roku 45 dni od prejema dopisa in da jih o tem obvesti, sicer bodo sprožili postopek pred ustavnim sodiščem. Po razveljavitvi pa lahko tudi spremeni OPN (seveda v ustreznem postopku). Dodatno navaja, da lahko že sedaj vrtec gradi v centru, kjer so dopustne centralne dejavnosti. Do tedaj smo upravičeno čakali, če bi MNVP izkoristilo svojo diskrecijsko pravico in v zadevi samo odločilo ali da bi občina vlogo umaknila,« meni Kraner.
Ministrstvo v svojih ugotovitvah navaja številne nepravilnosti in zaključuje: Glede na navedeno ministrstvo meni, da je Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvenem načrtu jezera pri Sveti Trojici (SD UN) v nasprotju z veljavno zakonodajo in Občino Sveta Trojica, kot ministrstvo, pristojno za nadzor zakonitosti splošnih in posamičnih aktov občin s področja urejanja prostora, poziva občino, da odlok o SD UN razveljavi v roku 45 dni od prejetja dopisa, ki je bil iz ministrstva poslan 11. oktobra letos, kar pomeni, da je omenjeni rok potekel.
Naročena pravna mnenja niso potrebna
Na vprašanje ali je MNVP pozvalo UE Lenart k nadaljevanju postopka, vendar do danes s strani UE Lenart ni bilo še nobenega odziva je na družbenih omrežjih zapisal župan Klobasa načelnik UE Lenart Jožef Kraner pa odgovarja: »Po že navedenem obvestilu MNVP bo UE Lenart izvajala procesna dejanja za zaključek upravnega postopka.
Torej odloki so po presoji ministrstva, ki je pristojno da se strokovno vsakodnevno ukvarja s prostorsko zakonodajo in strokovno obravnavo prostora, nezakoniti in kljub dvema strokovnima mnenjema pravnih strokovnjakov, ki ju je brez potrebe naročila občina. Občina pa vrtec lahko gradi v centru Trojice, kot je v preteklosti že bilo namenjeno.«
Ministrstvo meni, da je možno graditi vrtec centru občine
Na ministrstvu so še zapisali, da po razveljavitvi odloka o SD UN lahko Občina Sveta Trojica v postopku sprememb in dopolnitev OPN na novo določi namensko rabo zemljišč, ki so bila predmet odloka SD UN. Ministrstvo še svetuje, da lahko Občina Sveta Trojica želeni vrtec brez sprememb in dopolnitev OPN že zdaj umesti v center – območje centralnih dejavnosti.
V kolikor občina ne razveljavi odloka bo ta romal na ustavno sodišče
Na ministrstvu so še v odločbi zapisali, da v kolikor Občina Sveta Trojica ne bo razveljavila Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvenem načrtu jezera pri Sveti Trojici, bo ministrstvo primorano ukrepati skladno s tretjim odstavkom 64. člena Zakona o državni upravi, ki določa, da v primeru, če organ lokalne skupnosti v postavljenem roku ne uskladi svojega predpisa z ustavo ali zakonom, mora ministrstvo predlagati vladi, da zahteva začetek postopka pred ustavnim sodiščem za oceno skladnosti predpisa lokalne skupnosti z ustavo oziroma zakonom.
Na občini v zvezi s pozivom ministrstva ne dajejo izjav
Z večimi vprašanji v povezavi s predlogom ministrstva po razveljavitvi Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvenem načrtu jezera pri Sveti Trojici smo se obrnili tudi na Občino Sveta Trojica. V odgovoru na naša vprašanja so zapisali: »Sporočamo vam, da dokler postopek ne bo končan v celoti ne dajemo izjav za javnost.«
Občina prosi ministrstvo za podaljšanje roka o razveljavitvi SD UN
Po nekaterih informacijah na Občini trdijo, da je ministrstvo podalo le mnenje, ki temelji na njihovi interpretaciji zakonodaje, očitno pa to mnenje ni tako brezpredmetno, saj je, kot so nam sporočili iz Ministrstva za naravne vire in prostor, Občina Sveta Trojica zaprosila za podaljšanje roka in v odgovoru zapisali: »Občina Sveta Trojica je 25. 11. 2024 ministrstvo zaprosila za podaljšanje roka za razveljavitev Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ureditvenem načrtu jezera pri Sveti Trojici. V dopisu je navedeno tudi, da se občina loteva sprememb in dopolnitev OPN.«
Občina se loteva sprememb in dopolnitev OPN-a
»Preden ministrstvo predlaga vladi, da se začne postopek pred ustavnim sodiščem, je treba pred tem razjasniti vse okoliščine. Ministrstvo bo o prošnji Občine za podaljšanje roka za odpravo nepravilnosti odločilo po prejemu dodatnih pojasnil Občine, in sicer glede časovnice priprave sprememb in dopolnitev OPN in drugih pojasnil, za kar bo občina predvidoma pozvana v tem tednu,« so še v odgovoru zapisali na ministrstvu.
Občina bi morala takoj pristopiti k spremembi OPN
Enako, kot sedaj piše občina na ministrstvo, meni tudi bivši župan Darko Fras, od katerega so protestniki pozivali, da se odseli iz občine: »Občina bi po mojem mnenju morala takoj pristopiti k postopku spremembe OPN, kot jim to predlaga MNVP, ne pa da, z županom na čelu, izsiljuje izdajo gradbenega dovoljenja, kljub pozivu ministrstva. To je zloraba prava, saj bi vsekakor bilo potrebno počakati, da o zakonitosti odloči Ustavno sodišče in šele nato nadaljevati z izdajo gradbenega dovoljenja. V primeru, da bi bilo gradbeno dovoljenje v skladu z načelom zakonitosti vendarle izdano in bi Ustavno sodišče kasneje razveljavilo predmetno SD UN za jezero bi tudi gradbeno dovoljenje izgubilo svojo pravno podlago.«
Ali se je župan Klobasa maščeval svojemu protikandidatu in ne obratno?
Zaplet župana s PD Hakl pa je Darko Fras komentiral: »Skrajno nekorektno je po moje tudi javno linčanje predsednika PD Hakl, ki mu je Občina Sveta Trojica preko Medobčinske inšpekcije dala odstraniti plezalno steno in mobilno hišico iz območja na katerem sedaj načrtuje vrtec. Razlogi so nelogični in bodejo v oči. Glede na to, da je občina v letu 2023 spreminjala UN za jezero, bi vsekakor lahko dopustila tudi ohranitev plezalne stene in mobilne hišice in s tem legalizacijo, saj gre za območje, ki je namenjeno športu in rekreaciji. Prav tako je bila izdelana nova poplavna študija, ki je v nasprotju z dosedanjimi študijami in na veliko presenečenje stroke, ki je sodelovala pri prejšnjih študijah, sicer res pogojno, pa vendar, dovolila gradnjo objektov na spornem območju. Torej se nikakor ni mogoče izogniti sumu, da je šlo za maščevanje župana predsedniku PD Hakl, ki je malo pred tem podal zoper župana več kazenskih ovadb. PD Hakl je bilo s tem oškodovano in vsekakor žrtev obračunavanja župana občine s predsednikom društva.«
Ali je župan Klobasa postopke peljal napačno in bistveno prepočasi?
»Občina, oziroma župan je postopke za gradnjo vrtca peljal napačno in bistveno prepočasi. Če bi se pravilno lotili postopkov, bi vrtec lahko že davno stal ali v centru ali na območju pod jezerom. Razumljivo je, da župan za to ni imel ne znanja in ne izkušenj, je pa imel pri tem veliko dragih svetovalcev in skrajno nekorektno in tudi nemoralno je, da ne sprejema odgovornosti za to in sprevrača dejstva z objavljanjem in navajanjem polresnic, ter izvaja nedopustne pritiske na državne organe. Namesto, da bi prevzel odgovornost in takoj pristopil k pravilni izvedbi sprememb in dopolnitev OPN, s svojim ravnanjem še naprej zavaja občane in s tem podpihuje sovražni govor in akcije, ki ne morejo v ničemer doprinesti k pozitivni rešitvi. Žrtve takšnega ravnanja so dejansko otroci in zaposleni v vrtcu,« meni Darko Fras.
Občina Sveta Trojica med tremi najbolj zadolženimi slovenskimi občinami?
»Sicer pa se mi ob rob vsemu temu dogajanju in spričo velike zadolženosti Občine Sveta Trojica poraja tudi vprašanje ali in kako je občina sploh sposobna realizirati investicijo. Z realizacijo zadnje zadolžitve v višini 800.000 evrov, ki jo je odobril občinski svet v letošnjem letu, znaša skupna zadolžitev občine okrog tri milijone evrov, oziroma preko 1.300 € na prebivalca, kar jo uvršča med tri najbolj zadolžene občine v Sloveniji,« se sprašuje Darko Fras.
Za gradnjo vrtca občini manjka 2,5 milijona evrov v visoki zadolženosti
Gradnja vrtca bi naj stala okrog 4,5 milijona evrov. Ob predpostavki, da občina ohrani odobrena sredstva države v višini 1,17 milijona in pridobi slab milijon sredstev iz DRR za zeleno streho v tej enačbi manjka še vedno cca. 2,5 milijona evrov. Glede na navedeno in v kolikor bi res bil namen vrtec izgraditi v najkrajšem času ali obdobju leta ali dveh, se zdi, da bi to bilo možno izvesti samo po modelu javno zasebnega partnerstva, ki pa seveda terja dodatne postopke in seveda dodaten čas. Seveda je takšna gradnja za občino potem še dražja, saj si zasebni partner v tem modelu poleg pričakovanega zaslužka zaračuna tudi strošek financiranja,« podčrta Fras.
Na vprašanje ali podatki o zadolžitvi držijo, pa je Darko Fras povedal: »Podatki o zadolžitvi so vzeti iz podatkov Ministrstva za finance o stanju zadolženosti občin na dan 31. decembra 2023 ter veljavnega proračuna Občine Sveta Trojica za leto 2024.«
Kot sem zapisal na Občini Sveta Trojica ne dajejo izjav do zaključka postopka. Poslali smo jim dodatna vprašanja in tudi na njih niso odgovorili. Na družbenih omrežjih naj bi se odzval župan David Klobasa, ki baje v svojem stilu poskuša dikreditirati posameznike, med drugim tudi mene in mi pripisuje, da sem leta 2018 vodil kampanijo Darko Frasu, kar seveda ne drži.
Upamo, da bodo odgovorni na Občini končno ubrali pravi postopek za pridobitev gradbenega dovoljenja in da bodo otroci pri Sveti Trojici čimprej zakorakali v novi vrtec, pa vseeno na kateri lokaciji.